SMI Roekens: GoldMine, Scibu en MailPlus

Bedrijf: SMI, Ulrik RoekensSMI
Wat doet SMI: SMI is gespecialiseerd in industriële machines voor de verwerking van massief hout.
Wat gebruikt SMI: GoldMine, Scibu (Servicedesk) en MailPlus
Klant sinds: 2000

Wij werken al bijna 20 jaar met CRM, het zit volledig in de bedrijfsprocessen van SMI verweven. Begin 2000 zijn wij overgestapt naar GoldMine met Qubics als leverancier. Toen hebben we voor GoldMine gekozen omdat het velen malen efficiënter is dan andere programma’s en je kan er ontzettend veel mee. Er is altijd een oplossing.

Voor onze servicedesk gebruiken we Scibu Servicedesk. Dat werkt prettig want klanten hebben een eigen inlog en toegang tot het klantenportaal. In hun eigen taal. Klanten kunnen zelf tickets aanmaken en zien direct wat de status is van een openstaand ticket.

Voor de mailings gebruiken we MailPlus. Dat deden we eerst in GoldMine maar daar zagen we niet wat het resultaat was van een mailing. Nu kunnen we per mailing zien hoe succesvol die was en kunnen we in GoldMine zien per mail of die wel of niet geopend is door de ontvanger.

Over Support van Qubics
Qubics vinden wij zeer betrouwbaar, service gericht, ze denken mee en zijn bekwaam. Vragen worden altijd snel beantwoord.

12 Ulrik250

Ulrik Roekens
SMI Roekens
www.smi.nl